Współpraca

Naszym zadaniem jest tworzenie materiałów poradnikowo – edukacyjnych na podstawie wiedzy i doświadczeń fachowców w swojej dziedzinie. Zajmujemy się wyszukiwaniem, publikowaniem i promowaniem fachowców, ekspertów, specjalistów i pasjonatów pracujących w zawodzie. Poszukujemy tęgich głów, których wiedzę i doświadczenie możemy przekuć na różne internetowe formy – ebooka, bota, blog czy interaktywną opowieść.

Robimy wywiad
Piszemy treści
Tworzymy strategię
Publikujemy
Czuwamy
Płacimy

Pobrań w pierwszym tygodniu

1352

dni na stworzenie ebooka

14

Tyle godzin robimy z Tobą wywiady

14

ebooki w przygotowaniu

4

Jak wygląda praca nad cyfrowym produktem?

1.
Rozmawiamy

Od tego wszystko się zaczyna – także u nas. Podczas rozmowy ustalimy najważniejsze wiadomości, które posłużą nam do stworzenia planu wydawnictwa. W międzyczasie odbywają się dodatkowe konsultacje z ekspertami z pokrewnych dziedzin (jeśli będzie taka potrzeba). Kiedy już mamy szkielet produktu, będziemy chcieli wypełnić go wiedzą. Żeby to zrobić, przeprowadzimy z Tobą kilka długich wywiadów.

Na tym etapie gromadzimy wiedzę, która pozwoli nam napisać świetnego jakościowego ebooka. To jest jedyny moment, kiedy fachowiec jest bezpośrednio zaangażowany w proces. Rezerwujemy ten czas na zdobycie cennej wiedzy i reszta jest już po naszej stronie.

2.
Tworzymy

Całą wiedzę, jaką od Ciebie zdobyliśmy, zamieniamy na produkt cyfrowy. Tak, zgadza się, my to robimy. Ty dostaniesz (swoją!) gotową książkę do przeczytania. Piszemy ją w Twoim imieniu, na podstawie Twojej wiedzy, historii i doświadczeń. Oczywiście w procesie będziemy mieć ze sobą kontakt, będziemy konsultować poszczególne rozdziały, natomiast cała ta pisarska „zabawa" jest po naszej stronie.

To samo dzieje się z redakcją, korektą, wyborem zdjęć i grafik czy składem ebooka. To wszystko robimy my.

3.
Promocja i komunikacja

Nawet najlepsza publikacja bez promocji i odpowiedniej komunikacji przepadnie w internetowych czeluściach. Zajmujemy się więc strategią komunikacji – jej stworzeniem, ale też realizacją. Social media, newsletter, landing page – wszystko jest po naszej stronie.

4.
Sprzedaż

Zostaje jeszcze dystrybucja. W sklepie na stronie www Wydawnictwa można kupować wszystkie nasze produkty.

To my też mamy na głowie wszystkie rozliczenia, księgowość i podatki.